Dwie głupie rzeczy.

(F-5)
Leżę w wannie, przychodzi F. i mówi:
- Tata, chcę Ci powiedzieć o jednej bardzo głupiej rzeczy. Że ludzie mówią, że różowy i fioletowy to jest dla dziewczynek, a niebieski dla chłopców. A na przykład Oskar bardzo lubi się bawić różowymi rzeczami. To jest głupie.
- Tak, to głupie. Ja na przykład fioletowy bardzo lubię. I uważam, że powinno się dzielić raczej rzeczy na "podoba mi się - nie podoba mi się" a nie "dla chłopców - dla dziewczynek". Jak myślisz, dlaczego ludzie tak mówią?
- Nie wiem. Nie wiem. Może różowy bardziej pasuje do dziewczynek? Nie wiem. I jeszcze o jednej głupiej rzeczy chciałem Ci powiedzieć. Że ludzie mówią, że dziewczynki nie mogą się złościć a chłopcy nie mogą płakać.
- Tak, to jest okropnie głupie, każdy może się złościć i każdy może płakać, kiedy chce. Zgadzam się z Tobą.
- No! Bo zobacz tata, kiedyś na boisku grałem w piłkę i coś mi się stało i usiadłem na boisku i płakałem i jakiś pan zaczął mi mówić, że chłopcy nie płaczą. A od tego to się tylko bardziej chciało płakać.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#metoo